Pages

Banner

Monday, June 22, 2009

Kejohanan Ekuestrian Siri Piala Perdana 2009





Ahad - hari terakhir pertandingan, pertama kali aku jejak kaki ke pertandingan sukan berprestij...Kejohanan Ekuestrian Siri Piala Perdana 2009...fuhhh..dasyhat...tengok Qabil Ambak bertanding...untuk acara hari terakhir ni dia tewas kepada Ekuin HongKong, Jennifer Chang bersama kudanya Luxor91...tapi yang menariknya hari tu...Tun Dr. Mahathir turut serta menyaksikan acara tersebut...dan aku sempat merakamkan beberapa aksi beliau...

tapi yang lebih penting tujuan aku disana .... kawan kepada kawan aku...adalah salah seorang dari Ekuin/Joki yang bertanding hari tu..kebetulan dia pemenang tempat pertama kategori amatur 101, kalau orang, dikategori sebagai lumba lari berhalangan..dia ni aku tak kenal sangat, tp selalu nampak lepak kat cyber tempat aku lepak, cuma dia ni low profile, event kawan baik dia, member aku tu pun tak tahu dia ni Joki handalan, sebab dia ni kata dia kerja kat kandang kuda, jadi jaga kuda, bersih najis kuda...tp bila dia bagi ticket free utk makan kat sana baru kitorang tau...yang bertanding usah cakap laa...kalau tgk list nama tu...perrghhh..semua raja, tengku, semua ada...nama kuda yang dia guna Pirash bernombor 119.
betul lah kata pepatah " Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu..." itu rezeki....

1 comment:

gabriella said...

haaa..tringat lak zaman2 niage bersame..xdew new story kew..xsaba da ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...