Pages

Banner

Thursday, January 15, 2015

Murah ke Line Tunetalk-ToneExcel?

Antara persoalan yang selalu bermain di fikiran setiap mereka yang diajak bertukar ke telco ni.

Soalan  : Murah ke Telco ni yang ye ye kau duk ajak orang tukar?

Jawapan aku :

kalau tanya pasal murah aku tak pandai nak jawab, sebab bukan jenis aku yang duk calculate mahal murah tu, sbb aku tengok semua sama je rate dia, duk kelentong serupa tu juga gunanya, walaupun RM0.05 sen seminit, aku bayar RM10 pun tetap akan habis, masa aku pakai bil dulu pun, aku tak pakai sangat pun habis dekat RM 100 juga sebulan, tang mana murahnya?

Pernah ke korang cek betul-betul bil tu sebenarnya? itulah no yang korang selalu telefon?..hahaa jangan tak tahu ada service provider yang tipu bil telefon tau...nampak memang macam korang punya bil sebab no yang sama, tapi...hmmm

larat ke nak kaji setiap kali call berapa minit korang cakap, berapa habis, pastu nak pergi complain kalau tak sama dengan iklan diorang?

Pada aku yang penting ada line dan boleh guna cukup bagus, tambah pula dia bagi lagi macam-macam lagi kalau pakai (Tiket Flight, Insurance, Cash Back, Redeem handphone, Diskaun Hotel, komisyen lagi kalau tolong buat kerja)...kau punya ada??? setakat line free time harijadi tu alah apa la sangat, larat ke nak bergayut dan sms 24 jam hari tu semata-mata nak collect yang free? diorang tak rugi pun bagi service tu kat korang...setahun sekali juga...

so berfikirlah secara bijak..kalau nak tukar call 018-9500177

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...