Pages

Banner

Thursday, February 21, 2013

Bagaimana nak merawat resdung?

Ternyata persoalan yang dah lama selalu bermain di fikiran masing-masing, jawapan yang pasti dari saya ialah ALPHA LIPID LIFELINE. Mudah kan, dan ianya ternyata berkesan untuk diri saya sendiri, saya sendiri merupakan penghidap resdung, tapi saya tidak pernah membuat rawatan dengan hospital pakar, dan saya tidak tahu dimana tahap saya, walaupun pernah hilang sebelah pendengaran akibat resdung ini. Dan diluar terdapat pelbagai jenis rawatan resdung, yang saya tak nafikan kebolehan masing-masing. saya sendiri juga menggunakan rawatan alternatif ini.

Kaedah rawatan yang ada (sekadar gambar hiasan.-di copy dari beberapa laman web)




Dahulu, setiap kali waktu pagi, saya akan kerapkali bersin hingga bergegar rumah (kata isteri saya), memang kuat, kalau saya berjalan luar rumah sambil bersin, dia dah kenal itu saya. dan setiap kali selsema memang saya terlalu sensitif.

dan pada Ogos 2012 saya telah di arahkan oleh isteri saya untuk mencuba Alpha Lipid Lifeline ini, hanya minum sewaktu sarapan, menggantikan teh/kopi yang biasa dengan susu Alpha Lipid ni. Hanya dengan segelas sehari, tak sampai sebulan saya dah merasakan kesannya. kini dah tiada lagi Bersin yang kuat, dan selsema yang kerap. saya kini lebih selesa, hidung tidak lagi gatal seperti selalu. Jom sesiapa nak mencuba boleh Call/sms/whatsapp saya di 012-3203604

jangan biarkan resdung anda menghantui anda, (gambar pesakit anda boleh google)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...