Pages

Banner

Monday, February 4, 2013

JANGAN BELI PRODUK TIRUAN ALPHA LIPID

Takde yang dapat lari dari situasi sebegini, mana-mana product pasti akan terkena, tapi dalam produk kesihatan jangan main-main, silap haribulan Nyawa melayang ohhh.

Syarikat New Image ada Insurance untuk product nya so senang nak claim kalau apa-apa berlaku selepas consume product dari New Image, tapi kena pastikan yang ori sahaja. yang tiruan tak ditanggung tau. Biasalah orang ramai bila dah ghairah dengar ada yang murah, dah takde usul periksa nak beli, janji murah, tapi....takut merana diri jer..

kalau beli produk elektrik/elektronik yang seludup tu ok lagi, tak memudaratkan diri, habis kuat pun rosak, lepas tu beli baru, ini, melibatkan anggota badan, rosak, takde ganti beb...

Ni ada aku copy dari entry http://www.rahsiaslimdiet.com. sebab info yang hampir sama.

Anda ada terbaca Utusan Malaysia pada 23 Ogos yang lepas? Pihak syarikat NZ New Image Sdn. Bhd. telah memberi peringatan kepada kita semua tentang wujudnya produk tiruan Alpha Lipid Slim Diet 2.

Anda perlu memeriksa batch code, manufacturing date dan barcode di bawah setiap tin Alpha Lipid SD2 yang anda beli. Jadi, saya harap anda tidak tertipu dengan produk tiruan ALSD2 yang terdapat di pasaran. Pastikan anda mendapatkannya daripada pengedar yang bertauliah seperti saya sahaja.
Walaupun anda nak kurus dengan cepat, jangan sampai anda pula yang menjadi mangsa!

Berikut ialah gambar keratan akhbar daripada Utusan Malaysia

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...