Pages

Banner

Monday, March 4, 2013

Peluang berniaga masih terbuka

Saya tak terkejut, ramai customer saya tak tahu lagi tentang produk ALSDII ni, walau dah beribu testimoni yang ada, tapi tak semestinya semua orang tahu tentang ALSDII ni. itulah hakikat nya, dan ini sebenarnya peluang untuk mereka yang nak membuka business, jangan kita selalu anggap, bila dah ramai orang jual, dah jadi susah untuk menjual. itu satu tanggapan yang salah. kita belum mencari dan menyebarkan sepenuhnya tentang produk kita.

kebanyakan customer saya adalah merupakan antara mereka yang baru pertama kali dengar tentang ALSDII. macam tak percaya kan? sebab ramai lagi diluar sana yang masih belum terdedah sepenuhnya tentang kehebatan produk ini.

macam mana mereka boleh beli melalui saya? saya dedahkan mereka melalui pengiklanan offline, iaitu melalui flyers, surat khabar, magazine, atau peti surat, itu cara saya untuk mendekati mereka.

dan ternyata pendekatan itu membuahkan hasil. sebab kita tak boleh bergantung melalui media online semata-mata. kena bijak menggunakan ruang dan peluang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...