Pages

Banner

Monday, March 18, 2013

Macam mana Lifeline membantu pesakit

Ini merupakan persoalan yang sering timbul, banyak blog saya nampak menunjukan apa kandunga yang ada dalam lifeline yang membuatkan nya berkesan, itu dari buku atau secara saintifiknya, ramai yang tak faham sangat nak baca macam tu.

Ok. Lifeline ni sebenarnya membentuk bakteria-bakteria baik dari kolustrum tu dan melawan dengan bakteria-bakteria yang tidak diperlukan dalam badan. Dan diingatkan lagi, alpha lipid bukan sejenis Ubat, yang menyembuhkan penyakit, tetapi dia merupakan gen-gen pembentuk tisu-tisu baru yang mungkin hilang akibat penyakit-penyakit kritikal kita.

contoh paling mudah untuk kita lihat ialah resdung, bila seseorang penghidap resdung tak kira peringkat awal atau kronik, dimana formula Alpha lipid akan membunuh atau menyingkirkan bahan-bahan yang tidak perlu dalam anggota penghidap resdung seperti ruang muka dan hidung, kemudian dia akan betulkan kembali tisu-tisu yang mungkin rosak akibat bakteria atau hama tersebut, dan ini akan menyebabkan kawasan hidung itu akan kembali seperti asal umpama kita tidak pernah menghidap resdung, namun ini hanyalah sebagai antibodi, jadi bila kita tidak menggunakan produk ini, kemungkinan penyakit ini akan datang kembali, kerana kawasan yang diliputi atau dibaiki oleh sel-sel bakteria ini akan kembali menyerang kerana ini adalah kawasan yang paling lemah dalam tubuh kita sebelum ini, tambahan kita terdedah dengan bakteria yang memang mencari kelemahan itu.

begitu juga dengan pesakit darah tinggi dan kencing manis, dimana Lifeline akan membantu meneutralkan kembali kandungan darah dengan kaedah membetulkan sel-sel darah. Dan oleh kerana itu juga banyak kes darah tinggi dan kencing manis berkurangan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...