Pages

Banner

Thursday, July 4, 2013

Gastrik di Bulan Puasa

Biasa dah dengar pasal gastrik di Bulan puasa, ada yang buat sebagai alasan dan ada juga yang betul2...yang buat alasan tu, kalau jadi betul2 baru tau langit tu tinggi ke rendah...yang betul2 tu, saya nak bagi nasihat tak pandai, tapi saya ada penyembuhnya, dengan Alpha Lipid Lifeline.

Testimoni: saya sendiri.
Saya tak perasan saya ada gastrik, pernah satu hari tu, saya sampai tak boleh bercakap, dan duduk sebab tak tahu ada gastrik, alih-alih, bila pergi Klinik Dr. kata itu gastrik, saya cakap kat dia, saya tak pernah ada gastrik, dan saya selalu makan (ikut time), cuma hari tu je saya termakan lambat sikit dari biasa, tak tahu kenapa diberi alasan tu pada Dr. tapi Dr. tu cakap, penyakit ini bukan datang baru-baru ni, dia berpunca dari pemakanan kita yang tak pernah teratur dari 10-15 tahun sebelum ni...so dia takde kena mengena dengan cara kita tak makan atau apa, cuma mungkin cara pengambilan makanan kita yang tak betul itu sebab punca gastrik. dan alhamdulillah lepas amalkan Alpha Lipid Lifeline saya dah tak rasa seperti itu lagi, huk huk pedih tu.


walau apa pun kita patut cuba, mungkin dengan cara ni lebih memudahkan kita untuk berpuasa.

call cepat : 012-3203604 untuk tempahan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...