Pages

Banner

Tuesday, January 1, 2013

Azam Tahun Baru

hari ni dah hari kedua di tahun 2013, dah ramai yang memulakan kerja rutin seperti biasa. ramai yang menunggu giliran di pejabat pos, yelah ASB dah keluar 7.7% kalau tak salah. sekolah pun dah buka semula, jalan masih lengang, kerana ramai yang menghantar anak-anak pergi sekolah agaknya. teringat sewaktu sekolah masa muda2 dulu. BEST..nanti aku update pasal sekolah balik.

dan tak kurang juga yang buat senarai ni semalam


yelah azam tahun baru, masa ni lah baru nak buat perancangan rapi, tapi berapa ramai yang jenis, ada azam dan takbuat?sure ramai berjuta-juta lemon, ini semua hanyalah tradisi di awal tahun yang dah biasa di war-warkan di corong-corong radio, TV dan media. yelah kalau takde hebahan mana mungkin semua orang sibuk membuat perancangan ini. tanyalah siapa sahaja, pasti ramai yang dapat senaraikan azam baru, walaupun secara "on the spot" (tak pernah tulis pun-orang tanya dia jawab ada juga).

Aku hidup dikalangan keluarga yang tak pernah menitik beratkan pasal nak sambut hari jadi, tahun baru, sehingga aku terbawa-bawa sampai sekarang, dan aku rasakan itu semua tak bermakna apa-apa pun. kalau buat ok je. tak buat pun takpe. takde membebankan pun..haa hari jadi tu yes..kalau keluarga susah nak buat hari jadi, siap kek bagai..itu menyusahkan, pilih cara yang sesuai la dengan kehidupan kita.

Biarlah azam tahun baru semua orang, benar-benar berjaya, jadikan ia sebagai matlamat hidup, biar kita pasang, kita berjaya untuk mencapainya...

siapa yang nak pasang azam untuk no satu tu, jangan lupa call lah saya(012-3203604), saya bersedia untuk membantu anda bersama produk Alpha Lipid. antara produk yang mudah untuk digunakan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...